10 March 2018

DOUBLE NOT TROUBLE.

Down jacket: STEFANEL   o   Down coat: ZARA  o   Overknee boots: WOJAS  o  Hat:  HERE   o   Shades: VALENTINO   o  Nails: HERE

Kurtka puchowa: STEFANEL   o   Płaszcz puchowy: ZARA  o   Kozaki: WOJAS  o  Czapa:  TUTAJ   o   Okulary: VALENTINO   o   Pazury: TUTAJ
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!



See you soon on 
Pandamone!
____________________

M

6 comments:

  1. Fantastycznie wyglądasz. Przepiękne zdjęcia :) bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Rewelacyjne okulary :)

    ReplyDelete
  2. No i to jest prawdziwa zimowa stylizacja :) mega:)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja i te dwie kurtki fajny pomysł

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete